Arbeidsmarktcampagnes

Arbeidsmarktcommunicatie wordt ingezet om de Rijksoverheid te positioneren als één aantrekkelijke werkgever. Om in alle fases van de candidate journey zichtbaar te zijn voor de doelgroep, voert Rijks I-AMC & Werving samen met de rijksorganisaties een doorlopende ofwel always on campagne.

In deze campagne staan centraal IT- en IV-projecten, technieken, tools, vacatures, arbeidsvoorwaarden en werksfeer. Ook laten we zien hoe de werkomstandigheden bij het Rijk aansluiten op iemands levensfase en hoe je jouw werkweek voor een groot deel naar eigen inzicht kunt indelen. Ofwel Programmeer je eigen baan. Uit arbeidsmarktanalyses blijkt dat dit onderwerpen zijn die de IT- en IV-doelgroep belangrijk vindt. Deze campagne draait op socialmediakanalen van de Rijksoverheid, tech-platforms, jobboards en paid advertising.

Hoe doe ik mee?

Nieuwsgierig hoe jouw organisatie zichtbaar kan zijn in de rijksbrede campagne? Bespreek met ons de mogelijkheden. De verhalen die we in de campagne gebruiken zijn terug te vinden op de vakgebiedenpagina’s ICT en Informatiespecialist van werkenvoornederland.nl.

Neem contact op over meedoen met de always on campagne.